Tuesday, March 6, 2007

Baklien har avgått.

It's too much, it's too much..

Problemet er rett og slett at denne bloggen var ment som en plass hvor Baklien kunne tømme litt eder og galle, slik at han slapp å gjøre dette i det offentlige rom. Slik gikk det ikke.

For mange har anklaget forfatteren for det ene og det andre etter hva som er skrevet her. Derfor kutter vi, alle venner av Baklien må dermed belage seg på å høre evt. galle, sutring og raseri-utbrudd i mer ordinær 1:1 kommunikasjon.

So long, and thanks for all the fish.

9 comments:

Ali Esbati said...

Men vad fan! När det för en gångs skull fanns nåt bra med globaliseringen!

urbanix said...

Synd, mann. Men verv er vel viktigere enn blogg...

Morten said...

Pyse. Jeg staver; PAPA - YANKEE - SIERRA - ECHO. Pyse!

Stian Oen said...

"For mange har anklaget forfatteren for det ene og det andre etter hva som er skrevet her."

Var det ikke det som var meningen med blogg, a?

??? said...

Dette handler ikke bare om verv, men har hatt denne følelsen lenge. Startet egentlig når jeg slang med leppa om ml'ere og deres forhold til maoister i Nepal. Gidder ikke forsvare mine egne ugjennomtenkte (men riktige) analyser om ting og tang.

Guro said...

"slik at han slapp å gjøre dette i det offentlige rom" - blogg er offetlig!
det er ein del av det offentlige rom.

(vi treng openbart opplæring av også den eldre genrasjon i konsekvenstenking ift. å legg ut saker og ting på nettet)

Jensvold said...

:(

Misha BB said...

Synd da.

Pål Hellesnes said...

Kjedelege greier, Baklien! Eg likte bloggen eg...